Widerrufsrecht
Retourneren en terugbetaling
Niet helemaal tevreden over jouw aankoop? Je kan bij ons binnen 14 dagen na ontvangst van de producten aangeven dat je de producten toch liever retour stuurt. Je stuurt een mail met het herroepingsformulier naar retour@lorenliving.nl of je meldt jouw retour aan in jouw klantenaccount op onze website. Vanaf dat moment krijg je van ons 14 dagen de tijd om het product aan ons te retourneren. Het product zal in de oorspronkelijke staat en verpakking geretourneerd moeten worden en de kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Zie voor de actuele verzendkosten de site van jouw gekozen vervoerder.
Retourneer jouw product aan:
Loren Living
t.a.v. retourafdeling
Meander 151
6825 MB Arnhem
Nederland
Let op: Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij het retourproces goed verpakt wordt.
Cadeaubonnen en sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Na ontvangst van het retour streven wij ernaar om jouw retour binnen 5 werkdagen te verwerken. Na het verwerken van de retour streven wij ernaar binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug te storten conform jouw betaalwijze. Bij het retourneren van een volledige bestelling betalen wij het volledige aankoopbedrag inclusief onze verzendkosten terug. Bij een gedeeltelijke bestelling betalen wij onze verzendkosten niet terug. Is de betaling gedaan middels een cadeaubon, betalen wij een tegoedbon terug. Deze is 1 jaar geldig vanaf datum van uitgifte.
Tips die een geslaagde retournering vergroten:
1. Plaats het product in de oorspronkelijke verpakking.
2. Haal hier de verzendsticker(s) van af.
3. Plak het retourlabel duidelijk op de doos.
4. Breng het retourpakket naar een pakketpunt.
5. Bewaar de Track & Trace goed als bewijs dat jouw pakket verzonden is.
Let op: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of als het pakket kwijt is. Indien het pakket niet bezorgd zal worden of kwijt is, zal de consument een onderzoek moeten opstarten bij de vervoerder. Algemene voorwaarde zijn van toepassing.
Beschadigd bij ontvangst? Laat het ons binnen 48 uur na ontvangst weten via onze klantenservice per mail, info@lorenliving.nl. Voeg bij deze mail foto(‘s) van het beschadigde product, een foto van de pakbon en vermeldt in de mail het ordernummer.
Bij vragen neem je contact met onze klantenservice op middels de chat, Whatsapp of info@lorenliving.nl.
Modelformulier voor herroeping:
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
“– Aan [naam, adres, e-mailadres webwinkel]:
– Ik/Wij* deel/delen(*) u hierbij mede dat ik/wij(*) onze overeenkomt betreffende de verkoop van de volgende goederen herroep/herroepen(*)
– Besteld op(*)/Ontvangen op(*)
– Naam/Namen consument(en)
– Adres consument(en)
– Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
– Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is”